Gelukkig nieuwjaar en het beste voor 2022! Vandaag even een overzichtje van het fotografiejaar 2021. Een jaar waarin we allen hoopten dat we weer terug konden naar het normale leven. Maar niets was minder waar. Maatregel volgde op maatregel en nu ik dit schrijf zitten we in de zoveelste lockdown. Druk was het voor mij dit jaar niet (vooral de earlybirdjes mis ik vreselijk!), maar ondanks dat heb ik niet stil gezeten. Andere opdrachten kabbelden wel rustig door en zo heb ik ook dit jaar weer heel wat mensen blij mogen maken met een mooie fotoserie.

Portretten

In het begin van het jaar hebben we een prachtige laag sneeuw gehad. Die kon ik goed benutten voor een paar mooie sfeerbeelden en portretjes van mijn dochter. Daarnaast ben ik onder andere naar de kale duinen geweest, heb een paar gezinnen, een enkel earlybirdje en een ouder stel op gevoelige plaat mogen zetten.

Interieur

Voor het maken van interieurfoto’s kon ik dit jaar wel volop op pad. Een kleine selectie van de vele foto’s die ik hiervoor gemaakt heb:

Ik wil iedereen graag bedanken voor het vertrouwen en de leuke opdrachten en hopelijk tot ziens in 2022!

Warme groet,
Anneke van Vleeren