Daar is ie dan! Zo leuk om terug te zijn bij Renate en Jelle. Deze keer niet voor de dikke buik, maar voor de kleine Fabian. Wat een mooi mannetje! Toen ik kwam fotograferen had Fabian nogal last van zijn darmpjes, dus hij was een beetje verdrietig. Ondanks dat keek